Friday, August 27, 2010

diari tentang aku

tergerak hati ini menulis...or lebih tepat meluahkan ape yang terbuku dalam 24 tahun kehidupan ini..pahit nya lebih banyak dari manisnya..entah di mana silapnya..bertanya hati saban hari..

mungkin takdir tersurat begini..mungkin kerana kesilapan silam..hati tidak tahu..hanya Dia tahu setiap yang terjadi...

blog ini saya buat untuk saya tulis segala yang membuat hati menangis..tak pernah terluah pada sesiapa..bayangkan 24 tahun ini..semuanya di dalam...
blog ini takkan seperti blog mereka yang lain..penuh dengan kemanisan dan disulami sedikit kepahitan..kadang2 diri tertanya apakah memang kehidupan mereka semanis yang ditulis...tapi saya percaya blogger2 menulis sejujur hati dan penceritaan...tiada dongeng cinderella or snow white...


biarlaa tentang orang lain..tetapi di sini hanya tentang kehidupan dan apa yang saya ingin sampaikan di alam nyata tak terluah...

cukup sampai sini..

p/s: bersediakah aku utk meluahkan segalanya?

No comments:

Post a Comment